Güncellemek için aşağı sürükleyin

Karaaslan kamping deneyimleriniz?

3 Puan
  • 26 May

Büyük geniş ferah ve doğayla iç içe bir kamping, dağların eteklerinde kalıyor, kartepenin eriyen suları ile beslenen bir dere kamping alanının içinden geçiyor. Kamp alanında ihtiyacınız olan her şey var, restoranttan markete mescitten çamaşırhaneye ütü odasından oyun alanlarına kadar bir çok hizmet bulunuyor. Bir kamping de bulunması gereken elektrik internet duş tuvalet gibi hizmetlerde mevcut. Karaaslan kamping aktivite zengini bir işletme insan hangi aktiviteye katılacağını şaşırıyor adeta, ben atv ile safari yapmayı tercih ettim arkadaşlarım olsaydı paintball da oynamak isterdim.

0 Puan

Cocugu olan ailelerin çok rahat bir tatil yapacağı kamp alanı. Çocuklar için çok güzel parklar ve salıncaklar yapılmış. Restoranttq çocuklar için özel menüler bile mevcuttu. Biz ailece gittik alanda ki odalarda konakladık, odalar geniş ferah ve temizdi. Sessiz sakin güzel bir tatil yaşadık, değişik bir deneyim oldu bizim için, bir çok aktivite ye katıldık, özellikle çocuklarla paitball oynamak oldukça keyifli idi. Paitball dan sonra ailece doğa yürüyüşü yapıp dönüşünde restorantta çok güzel yemekler yedik. Fiyatlar biraz pahalı gelebilir ama kesinlikle ödediğiniz paraya deyiyor.

• 26 May

Karaaslan kamping genel olarak aileler için uygun bir işletme diyebilirim. Genç çiftlerin burada konaklamasi pek mümkün görünmüyor çünkü evlilik cüzdanı şartı var. Bu konu biraz rahatsız edici bence, ben tek başıma gitmiştim ama sevgilim ile gitsem burada konaklama şansımız olmayacaktı. Buraya gidecek evli olmayan çiftler önceden arayıp durumu tekrar sorabilirler. Bunun haricinde ben karaaslan kamping den memnun kaldım, beklentilerimi fazlası ile karşıladı. Fiyatlar fena değil restoranta çeşitler yeterli. Tuvalet ve duslar temizdi. Alanda internet elektrik ve sıcak suya 7/24 erişim mevcut. Alan oldukça büyük ve ormanın içinde yer alıyor içerisinden dere geçiyor tam anlamıyla doğa ile iç içe bir tatil geçirdim. Buraya konaklamak için gidenler mutlaka atv araçlardan kiralayıp çevrede gezintiye çıksın, müthiş keyif verici bir aktivite.

0 Puan

Hayatımda en çok keyif aldığım kampını karaaslan kamping de geçirdim. Gerçekten çok güzel bir deneyimdi. Kartepenin eteklerinde doğa ile iç içe, ormanların arasında kamp yaptık, ruhumun ve bedenimin dinlendiğini hissettim adeta. İstanbul’a yakınlığı ile tercih ettik burayı. Aradığımız her şey mevcuttu. Çevre düzenlemesi ve doğa ile uyumlu yapılar bizi mutlu etti doğaya zarar verilmeden yapılar kurulmuş. Fiyatlar oldukça uygundu, ben eşim ve çocuğum ile birlikte gittim ve 1 hafta kaldık, özellikle kahvaltıya hayran kaldık. Derenin kenarında bir şeyler yiyip içmek ve alanda bisiklet sürüp keşfetmek çok güzeldi, seneye tekrar gidicez