Güncellemek için aşağı sürükleyin

Kampçılık 19 May

Kamp yaparken başınıza unutamadığınız bir şey geldi mi?

0 Puan
  • 19 May 19 May

Sanırım bundan 5-6 yıl önceydi 3 kafadar İstanbul’dan Edirne ye gitmiştik kamp için. Uzun süren araştırmalar sonucunda Yunanistan sınırında orman içinde Meriç nehrine yakın bir yerde kamp atmaya karar verdik, kış mevsimi olduğu için pek kimseler de yoktu civarda. Bölgenin biraz tehlikeli olduğunu söylemişlerdi bize ama biz aldırış etmemiştik. Neyse çadırımizi kurduk, eşyalarımızı hazırladık, güzel güzel odunlar toplayıp ateşimizi yaktık yanımızda getirmiş olduğumuz yemekleri ateşte ısıtıp yedik. Hava kararınca ortalık iyice sessizlesti, biraz ürkütücü bir yerdi, genelde kaçakçılar olabiliyormuş oralarda. Neyse uzun süren ateş başı keyfinin ardından uyumak üzere çadırımiza girdik, iki arkadaşım 5-10 dk içinde uyudular ben ise uyuyamadım rahat edemedim bir türlü, yaklaşık 40dk sonra dışardan sesler duymaya başladım, böyle ayak sesi gibiydi, 5 dk sonra ses iyice yaklaştı resmen çadırın dibinde biri yürüyordu çadırın etrafında turluyordu. Hemen arkadaşlarımı uyandırdım onlarda duydular sesleri, 3 arkadaş cesaretimizi toplayıp dışarı çıktık sesler kesildi, sincaptir tavşandir diyip girdik içeri. 5 dk sonra gene aynı ayak sesi başladı, bu sefer hepimiz tribe girdik dua etmeye başladık, ben hayatım boyunca öyle korktuğumu hatırlamıyorum ki kolay kolay da korkacak bir insan değilim yani. Resmen çadırın etrafında biri geziyor ve göremiyoruz, sesler 10dk devam ettikten sonra kesildi, kesildi kesilmesine ama biz sabaha kadar uyuyamadık ve sabah erkenden toparlanıp oradan ayrıldık. Bugün o ayak seslerinin kaynağı neydi hala bilmiyoruz. Çevremizde ki insanlara göre seslerin sahibi orada ki askerlermis, orada ki askeriyeden askerler gece çıkıp ormanda takiliyorlarmis dediler ama bizce öyle değildi.

0asdasdsa 0 Puan

Tüylerim diken diken oldu vallahi, ben sizin yerinizde olsam o gece çadırın içinde kafayı yerdim herhalde, siz iyi dayanmassiniz. Bu yazıyı okuyana kadar tek başıma kamp atabilirim diyordum, artık tek başına kamp atmak çok mantıklı gelmiyor, ben böyle bir şeyi tek başıma yaşasam kesin kafayı yerim 😂😂

• 19 May 19 May

Bir keresinde İstanbul belgrad ormanlarının derinliklerinde ayvat golü çevresinde ben ve bir arkadaşım kamp yapıyorduk, her zaman olduğu gibi akşam yemeğimizi yedik ateşin başında biraz sohbet edip bir şey içtik ve ateşi söndürüp çadırımiza girdik. Çadıra gireli 5dk olmadan çadırın çevresinden sesler gelmeye başladı başta köpektir falan dedik ciddiye almadık ancak sesler arttı ve posetlerimizi parçalamaya başladı artık her neyse. Biraz geçtikten sonra bu defa çadırınızın üstüne çıktı o an baya şok olmuştuk hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyordum ormanın ortasında ne olduğunu bilmediğim bir yabani hayvan çadırımizin üstüne çıkmıştı, müthiş bir duyguuydu gerçekten bi yandan korkuyoruz ama bir yandan da acayip heyecanlıyız, kaç insana nasip olur ki sonuçta böyle bir şey.. Kısa bir süre sonra hayvan çadırımizin üstünden indi ve yavaşça uzaklaştı çadırın kapısını açıp baktık ama ne olduğunu göremedik maalesef. Bana göre bir tilki yavrusuydu ama arkadaşım sansar olabileceğini söyledi, ne olduğu önemli değildi ama bize acayip bir heycan yaratmıştı.

0asdasdsa 0 Puan

Kedidir kedi 😂 umarım bir gün benim de böyle bir anım olur, cidden çok şanslısınız ☺️