Güncellemek için aşağı sürükleyin

Kampçılık 29 May

İzmir'de ki en iyi kamp alanları

4 Puan
  • 30 May

    Ben İzmir Çeşme merkezde gece yarısı kamp yeri ararken, tekke plajında kamp yapılabileceğini öğrenmiştim. Tekke plajinin en güzel yanı Çeşme merkezde yer alıyor olması, Çeşme gibi bir yerde ücretsiz olarak kamp yapmak isteyenler için fena bir yer değil. Tekke plajı oldukça küçük bir plaj, daha doğrusu ufacık bir koy, deniz oldukça sığ ve dalgasız, nispeten de temiz diyebilirim.

    Plajda istediğiniz herhangi bir yere çadır kurabilirsiniz, biz koyun sağ tarafında ki çamlık alana çadır kurduk güneşten korunmak için. Halk plajı olduğu için biraz kalabalık olabilir ama cok sorun değil. Geceleri de civarda ki gençler plajda oturup sohbet ediyorlar, alkol içiyorlar, sorun yaratacak tipleri burada göremedik. Tekke plajında kamp yapan pek kimsede yok, esasında kampçıların henüz keşfetmediği bir bölge sanırım. Eğer çeşme merkezi baştan aşağı gezmek isterseniz burada kamp yapabilirsiniz, biz çadırı bırakıp akşama kadar gezmistik. Herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Burası ücretsiz bir kamp alanı olduğu için civarda tuvalet, duş ve elektrik gibi hizmetler bulunmuyor. Tuvalet ve elektrik ihtiyacınız için yanı başınızda 10’larca Cafe bulunuyor zaten.

    Burada kamp yapacaksanız civarda bir suru market ve bakkal var ihtiyaçlarınızı oradan karsilayabilirsiniz. Yalnız söylemem lazım plajda ateş yakmak yasak, bunu denemeyin lütfen, ateş yakacaksaniz, koyun sağ tarafında hafif tepede kalan çamlık alanda tedbirli bir şekilde yakın. Çeşme gibi lüks bir beldenin merkezinde ücretsiz kamp yapmak gerçekten hoş bir deneyim oldu bizim için. Eğer çeşmeyi baştan aşağı gezmek istiyorsanız burada kamp yapabilirsiniz öneririm ama normal kamp kafası ile buraya kamp yapmaya gitmenizi tavsiye etmem çünkü şehir merkezinde kalan işlek bir yer, burayı sadece ücretsiz olarak konaklayabileceğiniz bir yer olarak görün.

    0 Puan
    • 29 May

      İzmir çok büyük bir şehir ben İzmir’in her yerinde kamp yapmadım ama gittiğim yerlerde gördüğüm en iyi kamp alanı Çeşme beldesine bağlı Delikli koy idi. Çeşme merkeze araba ile yaklaşık olarak 30 dakika mesafede. Delikli koy kampçılar tarafından bilinen ve sıklıkla ziyaret edilen bir bölge olduğu için ben de burayı tercih ettim, kamp alanı ücretsiz sahil kenarında kayalık bir alandan oluşuyor, kayaların şeklinden ötürü delikli koy adını almış zaten. Kamp alanı oldukça büyük ve ıssız istediğiniz yerde çadır kurabilirsiniz, ateş yakmak da serbest ama ateş yakmak için gerekli olan malzemelerinizi yanınızda getirmelisiniz çünkü çevrede yakacak pek bir şey görmedim ben. Ayrıca yanınızda kamp yapacağınız süre boyunca yetecek miktarda su ve yiyecek de bulundurun çünkü civarda hiçbir şekilde, bir şeyler satın alabileceğiniz bir işletme bulunmuyor. Deniz konusunda bir şeyler söylemek gerekirse açıkçası biz gittigimiz dönem epey dalga olduğu için denize giremedik, ama her zaman öyle oluyor mu o konu hakkında bilgim yok. Delikli koyda kamp yapacaksanız yanınızda mutlaka fener, kafa lambası ve bol miktarda yedek pil bulundurun çünkü gece olduğunda ortalık zifiri karanlık oluyor, bunun bir avantajı da inanılmaz bir gökyüzü manzarası tabiki. Benim İzmir de kamp yaptığım en iyi yer delikli koydu tavsiye ederim, kampçıların tercih ettiği bir bölge olduğu için rahatlıkla arkadaşlar edinebilirsiniz.

      0 Puan

      Benzer gönderiler