Blogio uygulamasına geç, Blogio'yu çok daha hızlı ve kolay kullan!

Blogio uygulamasına geç, Blogio'yu çok daha hızlı ve kolay kullan!

x

IOS uygulamasına geç, Blogio'yu çok daha hızlı ve kolay kullan!

1

Alt menüden seçeneğine dokunun.

2

Açılan menüden ("Ana Ekrana Ekle") seçeneğine dokunun.

3

Artık ana ekranınızdan ikonuna dokunarak Blogio'yu bir uygulama olarak kullanabilirsiniz!

x

Güncellemek için aşağı sürükleyin

mutluamamutsuz • 2 ay önce mutluamamutsuz • 2 ay

kocamın kumara alışmasına korkuyorum

Benim sorunum kısaca şöyle. Eşimle severek evlendik ve 11 yıldır mutlu bir evliliğimiz var fakat son zamanlarda eşim bu iddaa oynamaya alıştı. Gerçi çok fazla kumar alışkanlığı yoktur ama ben yine de bahis oynamasını falan sevmiyorum. Bu konuyu henüz ona yansıtmıyorum ama sanırım yakında açacağım. Çünkü giderek daha fazla takıntı yapmaya başladı.

Neredeyse gecelerinin çoğunu internette bilgisayar başında sürekli maç tahminleri okumakla geçiriyor. Birde maç zamanları zaten tamamen televizyona kitleniyor. Bu bir hastalık mı acaba diye düşünüyorum çünkü ileride ailesine zaman ayırmamasından korkuyorum iyice kafaya taktı bu iddia olayını.
Şimdi gerçi pek fazla maç oynanmıyor ama yine de her gün internetten takip ediyor bir şeyler. Aranızda eşinin böyle aşırı iddaa oynayanlar var mı? Bu ileride sorun olur mu çok fazla?

3 Puan
  • perimasali 2 ay önce 2 ay

    Bence sizin durumunuzda olan çok kişi var ama devletin kendisi oynatıyor yapcak bir şey yok aslında yasaklanmasını bende istiyorum çünkü hem maddi olarak zarar veriyor ama sadece iddaa değil diğer şans oyunlarıda var ben onlarada karşı olan biriyim Yani eğlencesine belki olabilir ama hastalık derecesinde oynamak çok zararlı bence. Yine de eşinizle bu konuyu konuşmamız gerekir diye düşünüyorum. Çünkü neticede hem kendisine hem de size zarar veriyor bir şekilde doğru yolu birlikte bulabilirsiniz.

    0 Puan