Güncellemek için aşağı sürükleyin

İlişkiler 4 May

İşsiz kaldığım için eşim farklı davranıyor

uzun süredir evliyim son 6 aya kadar evliliğimden çok memnundum, temmuz ayıda 12. Yılımızı da doldurucaz ama bir sorun var son çalıştığım yerden ayrıldığımdan beri (malum ekonominin içinde bulunduğu şartlardan dolayı) yeni iş bulamadım. Bir miktar birikmişim ve 2 yıllık tazminatım vardı onunla idare ediyoruz (tabi oda bitmek üzere) şükür ki kira derdimiz yok eşim işten ayrıldıktan 1-2 ay sonra benimle konuşmamaya başladı. Aynı sofrada yemek yiyoruz ama ağzından kerpetenle laf alabiliyorum çok defa ne olduğunu neden böyle davrandığını sordum ama bana doğru düzgün bir cevap da vermiyor. Annesinden etkilenen oğlum da bana soğuk davranmaya başladı eskiden ne istese bana söylüyor bende elimden geldiğince almaya çalışıyordum ama şimdi annesi mi öğretti bilmiyorum benim yanımda ondan istiyor o da galiba kenardaki altınlarından istediğini alıyor. Sorumsuz biri olsam iş aramasam ve onun yada ailesinin imkanlarından faydalansam benden soğumasını bir nebze anlarım ama zaten elimden geleni yapıyorum haftada en kötü 10 günde bir iş görüşmesine gidiyorum ancak olmuyor bir türlü kendimi kabul ettiremiyorum. Eşimin benden ayrılmasından korkuyorum benim daha kötüsü çocuğumun böyle bir şey olursa psikolojisi perişan olacak ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sadece biraz içimi dökmek istedim.

0 Puan
  • 4 May

    eşinizin annesiyle konuşmayı denediniz mi? Böyle bir durumda kadınlar mutlaka bir yakınıyla sıkıntısını paylaşır bu genelde ya kız kardeş yada anne olur. Bunu bir deneyin derim.

    0 Puan
    • 4 May

      çocuğun aynı zamanda eşini sevdiğin için bu kadar kırılmana rağmen çözüm arıyor bunu dert ediyor olman o kadar takdire şayan ki...

      0 Puan
      • 4 May

        ne denir ki böyle bir durumda hani hastalıkta sağlıkta iyi günde kötü günde deniyor ya, hep sanki bunlar lafta kalıyor

        0 Puan
        • 4 May

          dostum geçmiş olsun, senin yerinde olsam iş seçmez hatta gerekirse taksicilik yapar iş saatleri evde durmazdım. Evde durman sanırım eşine batıyor yani rahatsız oluyor boş oturuyor onu ve çocuğunu umursamıyorsun gibi düşünüyor ne yap et bir iş bul

          0 Puan

          Benzer gönderiler

          İlişkiler 4 May

          Fark edilmeyen bir kadın olmanın en zor yanı nedir?

          yalnız mıyım? bilmiyorum ama yalnız olmadığımı bilmeye ihtiyacım var çalıştığım yerde hoşlandığım bir çocuk var ama bir türlü ilgisini çekemiyorum. Yapmadığım şey kalmadı iş ortamında mola saatlerimi bile sırf onunla konuşabilmek için ayarlıyorum, sigara aralarında en fazla konuştuğumuz iki üç kelime daha fazlası yok. İş yerinde 2-3 kızla arası çok

          3 Puan 14Yorum
          İlişkiler 6 May

          iyi niyetimin süistimal edilişi beni çok rahatsız ediyor.

          belki sizinde arada başınıza geliyordur ama benim hiç peşimi bırakmayan bişey bu ve çıldırmak üzereyim. İş yerine giderim hiç işim olmayan şeyleri üstüme bin bir bahaneyle yıkarlar bunu bilerek yaptıklarını anlarım sırf yardımcı olmak için işlerini çözerim ama çok nadir onlardan bir şey istediğimde olumsuz cevaplar alırım. Fakat ben onlara hayır de

          0 Puan 7Yorum
          İlişkiler 10 May

          İş yerinde salak muamelesi görüyorum - mobbing

          Birkaç ay önce bilindik markalardan birinin satış ofisinde danışman olarak işe başladım. Araç satışı, sistem fiyatlandırmaları gibi pek çok iş yükü var ve adapte olmam normalden daha uzun sürüyor. Daha önce hiç araç satışı yapmadım hatta sedan ve hb kasa arasındaki farkı bile daha yeni yeni anlıyorum. İşe başlamadan önce 1 ay eğitim aldım, selim ad

          0 Puan 10Yorum