Güncellemek için aşağı sürükleyin

İlişkiler 8 May

geç mesaj kavgaları artık kabusum oldu

sizce normal mi? sabah uyanır uyanmaz mesaj atmamışım, çevrimiçi olmuşum ama ona yazmamışım. onu başkalarıyla mı aldatıyormuşum...

resmen aklımı kaybettirecek bana, böyle saçma sapan sebeplerden triplere giriyor günlerce surat yapıyor ve artık ondan soğumaya başlıyorum. yani evlendiğimizde olacaklardan korkmaya başladım, iş yerinde görüntülü aramalar toplantıdayım diye mesajına geç cevap verince herhalde eve alınmamalar falan bekliyor beni.

size dün olan olayı söyleyeyim, sabah uyandım duşumu yaptım home office olduğum için bilgisayarımın başına geçtim maillerime baktım, bir telefon geldi işimle ilgili onu hallettik sonra zaten öğlen oldu. bende mesaj attım "günaydın ne yapıyorsun?" diye çünkü zaten 9-10 dan önce hiç uyanmıyor.

Cevap vermedi, öğleden sonra saat 3 gibi oldu aradım açmadı bişey olduğundan endişelendim birkaç mesaj daha attım. Bu sefer gördü ama cevap vermedi, akşam da sen neden Whatsapp'a girince önce bana yazmıyorsun diye ağzındaki baklayı çıkardı. neymiş o telefonu açınca ilk benim mesajım gelecekmiş. sen kendini bu liseli genç kız kafasından kurtarmadan zaten yazma dedim çıktım o geri adım atıp özür dileyene kadar da vazgeçmeyi düşünmüyorum. sizde bu normal mi?

0 Puan
  • 8 May

    böyle biriyle evlenmek gibi bir hata yaptım, seviyorum da ama bazen hayatı çekilmez hale getiriyor.

    Alo nerdesin aşkım, ne yapıyorsun aşkım
    30 dakika sonra
    Alo akşam kaçta gelirsin canım attığım mesajı niye halen görmedin aşkım

    merak ettiğinden falan aramıyor arayıp etraftaki seslerden nerede olduğumu bulacak benim süper zeka eşim, böylece mesaja neden geç cevap verdiğim de ortaya çıkacak.. ne büyük sır

    0 Puan
    • 8 May

      en iyisini yapmışsın eğer özür diler geri adım atarsa ileride düzelme ihtimali olduğunu düşünebilirsin, yoksa bir ömür böyle geçmez

      0 Puan
      • 8 May

        çevrimiçi olup yazdığı mesaja aynı dakika içinde cevap vermediğim için 1 hafta benimle konuşmamıştı gerisini sen düşün

        0 Puan

        Benzer gönderiler

        İlişkiler 10 May

        İş yerinde salak muamelesi görüyorum - mobbing

        Birkaç ay önce bilindik markalardan birinin satış ofisinde danışman olarak işe başladım. Araç satışı, sistem fiyatlandırmaları gibi pek çok iş yükü var ve adapte olmam normalden daha uzun sürüyor. Daha önce hiç araç satışı yapmadım hatta sedan ve hb kasa arasındaki farkı bile daha yeni yeni anlıyorum. İşe başlamadan önce 1 ay eğitim aldım, selim ad

        0 Puan 10Yorum
        İlişkiler 6 May

        iyi niyetimin süistimal edilişi beni çok rahatsız ediyor.

        belki sizinde arada başınıza geliyordur ama benim hiç peşimi bırakmayan bişey bu ve çıldırmak üzereyim. İş yerine giderim hiç işim olmayan şeyleri üstüme bin bir bahaneyle yıkarlar bunu bilerek yaptıklarını anlarım sırf yardımcı olmak için işlerini çözerim ama çok nadir onlardan bir şey istediğimde olumsuz cevaplar alırım. Fakat ben onlara hayır de

        0 Puan 7Yorum
        İlişkiler 9 May

        Şişman olduğum için kız arkadaşım benden rahatsız oluyor

        İlk zamanlar çok takmıyordu sanırım ama bu ara sürekli bana evde neden egzersiz yapmadığımı söylüyor. Çok aşırı bir kilom yok diyemem göbek falan aldı başını gitti hele yanaklar epeyce şişti fakat bunu bana neden direkt söylemek yerine dolaylı yoldan akıl verir gibi anlatmaya çalışıyor? Hep söylediği şey ben senin kilonu çok seviyorum ama aldığın k

        0 Puan 6Yorum