Güncellemek için aşağı sürükleyin

İlişkiler 3 Haz 2019

babam tüm biriktirdiğim paramı çapkınlıkta yemiş

ben 24 yaşında genç bir erkeğim. rahmetli annem 10 sene kanserle savaşlı ancak iyileşemedi. yaklaşık 2,5 yıl önce annemi 43 yaşındayken kaybettik. ben ve erkek kardeşim bundan çok etkilendik. şimdi artık kardeşimle ben ilgileniyorum ve ona annemin yokluğunu aratmamaya çalışıyorum.
Aynı zamanda 4 yıldır da süren bir ilişkim var. ancak nişan ve düğün yapmak için erkek kardeşinin büyümesini ve kendi ayakları üzerinde durmasını bekliyorum. asıl sorunuma gelince, 18 yaşından beri ben hem okudum hemde çalıştım. belki ihtiyacımız yok ama kimseden bir şey almak istemiyordum.
kazandığım paranın bir kısmını biriktirmesi için düzenli olarak babama vermiştim. annemin sağlığında paramız birikiyordu ama son 2 yıldır babama verdiğim tüm paralar tükendi. neredeyse yaklaşık 20-30 bin lira bir birikimim vardı. üstelik babamdan para istemiyordum. Hem ona para veriyordum hem de evin eksiklerini karşılıyordum. fakat babam bana parası olmadığı için harcadığını söylüyordu, ancak daha sonradan gördümki ona verdiğim paraları çapkınlık için harcıyor ve kadınlarla yaşıyordu. bu durumu öğrenince ona para vermekten vazgeçtim.
olanlar beni çok sarstı kadınlarla para yiyeceğine evlensin diyordum ama annemin yerine başka bir kadını kaldıramam. Artık önce ben evleneyim sonra babam evlensin diyorum. çünkü hem kardeşiminde biraz daha büyümesi gerekiyor diye düşünüyorum. O kadar çok doluyumki her şeyi bilip de sesini çıkaramamak bana çok zor geliyor. ne olur bana bir akıl verin.

0 Puan
  • 3 Haz 2019

    Bu kadar dolu olan gayet normal. Anneni çok genç yaşta kaybetmişsin ve büyük acı yaşamışsın. Bunun yanında bir de babanın sizlere sahip çıkmak yerine sizi kendi halinize bırakması da kötü olmuş. Üstelik senelerce çalışarak biriktirdiğin parayı başka kadınlarla beraber yemiş. Dolayısıyla hayata küsmüşsün.

    Bana göre sen bir an önce evliliği düşün. Evlenmen kardeşini sahiplenmen ve onunla ilgilenmene asla engel değil. Böylece huzurlu olursun ve kendi aileni kurarsın. Ayrıca baban da isterse tekrar evlensin ve hiç değilse şu anda yaşadığı saçma hayattan kurtulur, yeni bir aile kurar.

    Fakat babanı suçlamadan önce daha iyi düşün. Çünkü belki de mutsuz olduğu için öyle yaşıyordur. Bu nedenle ona karşı biraz daha hoşgörülü yaklaşmayı deneyebilirsin.

    0 Puan

    Benzer gönderiler

    İlişkiler 31 May 2019

    Sevgilime hediye almak istiyorum ama ne alacağımı bilmiyorum

    Yakında sevgilimle tanışma tarihimiz yaklaşıyor ve ben hediye almak istiyorum ama çok kararsızım. Onun nelerden hoşlandığını biliyorum ama birde neye ihtiyacı olduğunu öğrenmem lazım. Tabii bir de çok pahalı olmamalı :) sevgilim 24 yaşında bir erkek ve kendisi bir şirkette çalışıyor. En çok sevdiği konular futbol ve arabalar. ( tabi benden sonra :)

    2 Puan 4Yorum
    İlişkiler 1 Haz 2019

    Oğlum LGS sınavını kazanamazsam diye bunalım yaşayacak

    Herkese selamlar belki benim gibi birçok babanın bugünlerde aynı sorunu yaşadığını düşünüyorum oğlum lgs sınavına bugün girdi ve uzun zamandır sıkı çalışıyordu istediği okula girmek istiyordu bugün sınavdan sonra bana iyi geçtiğini söyledi ama yine de bilemiyor. Eşimle çocuğumuzun eğitimi için elimizden gelen her şeyi yaptığımıza inanıyoruz ama baz

    1 Puan 2Yorum
    İlişkiler 1 Haz 2019

    Aramın gergin olduğu akrabalara bayram ziyareti sorunu yaşıyorum...

    Bir süredir eşimin ailesiyle sorunlar yaşıyoruz çünkü zaten evliliğimizede karşı çıkmışlardı. O zamandan beri sürekli bana karşı hep ilgisiz soğuk davranıyorlardı birkaç yıldır eşimin ailesi ile görüşmüyorum. Şimdi bu bayram eşim benim de ziyarete gelmemi istiyor bayramda küslük olmaz diyor ve mutlaka gelmemi istiyor. Ancak özellikle kayınvalidem p

    1 Puan 0Yorum