Güncellemek için aşağı sürükleyin

İlişkiler 6 May

ailem bana değer vermiyor, yanımda olmuyorlar

Yaklaşık iki ay önce önemli bir ameliyat geçirdim. bu operasyon aslında bütün hayatımı etkileyecek sonuçlar doğurdu (ileride çocuk sahibi olma ihtimalim sıfıra indi).

Küçük yaşta testislerim karnımda kalmış ve ben bunu 18 yaşında astsubaylık askeri mülakatlarında ancak farkedebiliyorum. neyse işin o kısmı çok uzun istanbula gelince hemen üroloji doktoruna gittim sayısız test yapıldı ve 2 aşamalı bir operasyonla testisleri olması gereken yere indirmeye karar verdiler.

Ben ameliyat tarihinde hastaneye sabah 6 da tek başıma otobüsle gittim, çantam eşyalarım falan hepsi omzumda erkenden kalktım ve otobüse bindim gittim. o akşam babam şaka yapıyor sabah beni kendi götürür ameliyata girmemi bekler, çıkmamı bekler diye düşünmüştüm. sabah olunca uyanmadılar sadece annem yarı uykulu dikkat et haberdar et bizi dedi gitti yerine uyudu.

Bitik vaziyette hastaneye ulaştım yatışımı yaptılar ve bana daha önce 11 gibi ameliyat olacağımı söylemişlerdi. bunu sonraki güne ertelediler. evdekilere haber verdim odama geçtim oturdum,

Yanıma benim yaşlarıma yakın bir çocuğu daha götürdüler. o da yatağına yerleşti. annesi yatacak elbiselerini verdi havlularını çıkardı. o an ağlayacak gibi oldum, çocuğun babası biraz hal hatır memleket sordu muhabbet etti, sonra sizinkiler nerede oğlum dedi beni perişan etti. kalktım tuvalete gittim ağladım hemen, geldim yarın gelecekler falan dedim, geçiştirdim onları.

Ama ertesi gün de gelmediler. ben ameliyata girdim 2-3 saate yakın süren bir operasyon oldu çıktım narkozun etkisi geçtikten sonra uyandım 2 saat falan olmuştu ki bizimkiler geldi. taş çatlasın 20 dakika durup gittiler.

Hastane ev ile otobüsle 1.5 saat arabayla 25 dk belki onlar için çok normal bişey ama bu beni çok yıprattı onlarla konuşmakta istemiyorum ne yapıcam bilmiyorum.

0 Puan
  • 17 May

    böyle aileler olmaz olsun, çocuğunun bu gününde yanında olmayacaksın da ne zaman yanında olacaksın, sorumsuz herifler. birde anne babayım diye dışarıda gezerler terbiyesizler

    0 Puan
    • 9 May

      benim aklıma gelen ilk şey konuyu okuyunca daha farklı oldu, bu çocuk mevzusunun seni çok üzdüğünün farkındalar sürekli başında durup çocuk gibi seninle ilgilenmelerinin daha fazla gururunu inciteceğini düşünüyorlar. ailen seni çok seviyor hatta böyle bir sıkıntılı zamanında sürekli yanında olmak istedikleri böylesi önemli bir zamanda seni kırmamak için belki sen gittikten sonra saatlerce ağlayıp senden bir telefon bekleyerek, yanında olmayarak uzaktan izleyecek kadar çok seviyorlar..

      0 Puan
      • 6 May

        bütün hayatını etkileyecek bir sağlık sorunu var ortada ve bu problemde onlarında dikkatsizliklerinin affet lütfen cahilliklerini payı var, inmemiş testis problemi çok daha küçük yaşlarda ebeveynler tarafından farkedilebilecek bişey, ailen çok sorumsuz dostum yada çok cahil emin ol bu ikisinden biri..

        0 Puan
        • 6 May

          çocuk sahibi olması konusuna takılma zamanla nelerin tedavisi bulunmuyor ki? ailene gelince onlara bir şans daha var sıcak davran onlarla zaman geçirmeye çalış, belki de sen soğuk davrandığın için seni incitmemek adına mesafeli duruyor kendi ayakların üstünde durduğunu görmek istiyorlardır? bardağın hep boş tarafına bakanlara çok takılma

          0 Puan
          • 6 May

            senin yaşlarında bir oğlum var, oğlumu senin yerine koydum. ona böyle bişey yapacağıma ölmeyi yeğlerim, ailen görünüşe göre pek umursamıyor seni, çocuk değilsin ama senin yerinde olsam biran önce kendi ayaklarım üstünde durmaya başlarım

            0 Puan
            • 6 May

              insanların ailelerinden nasıl soğuduğunu koptuğunu şimdi daha iyi anlıyorum

              0 Puan
              • 6 May

                okurken gözümden yaş geldi, keşke seni öyle bir duruma sokmasalardı. onlara bu rahatsızlığını bir şekilde hissettir yada boş ver zaten 18 yaşını geçmiş belki de 20 lerine dayanmışsın. yakında kendi paranı kazanmaya başladığında ayrı bir eve çıkar onlarla daha mesafeli durursun

                0 Puan

                Benzer gönderiler

                İlişkiler 6 May

                iyi niyetimin süistimal edilişi beni çok rahatsız ediyor.

                belki sizinde arada başınıza geliyordur ama benim hiç peşimi bırakmayan bişey bu ve çıldırmak üzereyim. İş yerine giderim hiç işim olmayan şeyleri üstüme bin bir bahaneyle yıkarlar bunu bilerek yaptıklarını anlarım sırf yardımcı olmak için işlerini çözerim ama çok nadir onlardan bir şey istediğimde olumsuz cevaplar alırım. Fakat ben onlara hayır de

                0 Puan 7Yorum
                İlişkiler 4 May

                Fark edilmeyen bir kadın olmanın en zor yanı nedir?

                yalnız mıyım? bilmiyorum ama yalnız olmadığımı bilmeye ihtiyacım var çalıştığım yerde hoşlandığım bir çocuk var ama bir türlü ilgisini çekemiyorum. Yapmadığım şey kalmadı iş ortamında mola saatlerimi bile sırf onunla konuşabilmek için ayarlıyorum, sigara aralarında en fazla konuştuğumuz iki üç kelime daha fazlası yok. İş yerinde 2-3 kızla arası çok

                3 Puan 14Yorum
                İlişkiler 9 May

                Şişman olduğum için kız arkadaşım benden rahatsız oluyor

                İlk zamanlar çok takmıyordu sanırım ama bu ara sürekli bana evde neden egzersiz yapmadığımı söylüyor. Çok aşırı bir kilom yok diyemem göbek falan aldı başını gitti hele yanaklar epeyce şişti fakat bunu bana neden direkt söylemek yerine dolaylı yoldan akıl verir gibi anlatmaya çalışıyor? Hep söylediği şey ben senin kilonu çok seviyorum ama aldığın k

                0 Puan 6Yorum