Güncellemek için aşağı sürükleyin

Blogio'ya Sor 19 Haz

Hangi diziyi herkes sever ama sizce berbattır?

4 Puan
  • 19 Haz

    Kesinlikle The walkıng dead, çevreme bakıyorum herkes delı gıbı ızlıyor bu diziyi, kaçıncı sezonda olduğunu bıle unuttum. Yalan yok, ılk 4-5 sezon ben de ızledım ama artık bokunu çıkardılar ve konudan tamamen uzaklaştılar. The walkıng dead dızısı bir zombı dızısı gibi gozukmesıne rağmen aslında bır psıkolojı dızısıydi yani bu amaçla başlamışlardı bu dızıyı çekmeye, zombıler sadece birer araçtı. İnsanlar yalnız kaldıklarınla nasıl tepki verirler ve neye dönüşürler? Konusunu ilk 3-4 yıl da çok güzel işlediler ama bir yerden sonra dizi amacını aştı ve tamamen izleyiciye dönük bir hale geldi. Ekonomik kaygılardan dolayı güzelim hikayenin içine ettiler. Son sezonlarına şöyle bir baktım da tam bir felaket ,herkes ölmüş zombi diye bir şey kalmamış zaten sürekli insanlar kapışıyor. Birini yeniyorsun başka bırı geliyor ezberledik artık. Ama buna rağmen hala çevremde delı gıbı the walkıng dead ızleyen ınsanları goruyorum ve sasırıyorum bence tam bır fıyasko ve beklentıyı asla karşılayamaya bir dizi. Basit olmaktan oteye gecemedıler

    2 Puan
    • 20 Haz

      O dizi amerikanın arka sokakları abi.

      0 Puan
    • 20 Haz

      İnsanların sevmedıgı bır tane dızı kaldı mı allah askınıza ya? Herkes her dızıyı ızlıyor, bu ınsanlar dızı ızleyecek vaktı nereden buluyorlar ben anlamış degılım açıkçası. Benım çevremde kı arkadaşlarımın tamamı la casa de papel dızısını ızlıyor ve sureklı bununla ılgılı konuşuyorlardı ortamlarda, ben resmen Fransız gıbı kalıyordum, bön bön bakıyordum suratlarına. Bı gun dank ettı artık sırf ortamda gerı kalmamak ıcın açayım da ızleyeyım su lanet dızıyı dedım. Açtım la casa de papel i izledim 7-8 bolum ızledmı ılk sezonu ve hayal kırıklığına uğradım. Yani o kadar uzun uzun konuştukları dızı bu muymus yanı lan dedim kendı kendıme. Beklentımı hıc karşılamadı ben daha ust düzey bır sey beklerken vasatı gecemedı dızı. Ve benden sıfır puan aldı. Belkı de ben dızı ızlemeyı sevmedıgım ıcın bana kotu gelmıs olabılır bılmıyorum ama benım gorusum berbat bır dızı arkadaslar

      1 Puan
      • 19 Haz

        Çukur isimli dizi. Çocuklara çok kötü örnek oluyor, şiddete teşvik ediyor

        1 Puan
        • 19 Haz

          Abi çevmremde ki herkes her diziyi manyak gibi izliyor, netflix delisi olmus mıllet cıkan her dızıye tutuluyorlar. Ben daha bir tanesini bile izlemedim. ben daha lostu izlemedim ya. Bana göre hepsi iğrenç ,bu kadar dızı manyagı olmayın ya, her cıkan dızıyı ızlemek zorunda degılsınız , bir şeyden de gerı kalın lan olmezsınız. Leyla ile mecnun ve Avrupa Yakası dısında tum dızıler gereksızdır sacmalıktır konu kapanmıstır...

          1 Puan
          • 19 Haz

            Türk ya da yabancı dizileri fark etmiyor hepsi berbat. "cinsellik" üzerine kurulu olduğunu düşünüyorum yeni dönem dizi ve filmlerin. Elbette hepsini kapsamıyor bu dediklerim. Yani gün içerisinde - o da haftada 3 günü kapsıyor- televizyon izleme sürem 20 dakikayı geçmez. 4-5 senedir film\ televizyon izlemiyorum. sevmiyorum yani, en son sinemaya ne zaman gittim bilmiyorum. saatlerimi bir şeye bakarak geçiremiyorum ondan berbat buluyorum herhalde. kafa açıyor... sadece bir çizgi film var onun harici her şey sıkıyor..

            0 Puan
            • 20 Haz

              Benim de öyle ama birkaç aydır evde oturmak zorunda olmaktan bir dizi keşfettim “Seksenler” diye hiç entrika yok kimse kimsenin arkasından bir iş çevirmiyor samimi bir dizi olduğunu düşünüyorum 🙂

              2 Puan
              • 20 Haz

                Evet, o diziyi bende seviyorum. Televizyon izlediğim zamanlar rastlaşırsam izlerdim. Doğru yoldasınız 😂

                1 Puan
            • 19 Haz

              Game of thrones tabiki. sırf merakımdan 3-5 bolum bakayım dedım dayanamadım. bu ınsanlar neden bu kadar hasta bu dızıye merak ettım ama tam bır fıyasko oldu benım ıcın. hiç begenmediğim gibi özentlik de gordum dizide bol bol. Bence yüzüklerin efendisin den bol bol esinlenilmiş bu dizide . bence berbat ötesi izleyemeyen varsa ızlemesın uzak dursun. sünger bob bile daha ıyı degılse ne olayım

              0 Puan

              Benzer gönderiler